;)

Alla inlägg under november 2007

Av Thess - 11 november 2007 02:14

Jag orkar inte sitta här och babbla nu mer. Det är dags för mig att hoppa i säng. Tyvärr har jag läst ut teori-boken tvåtusentrehundrasjutiotre gånger så jag borde kanske börja på något annat, och då kommer vi till den stora frågan - vad ska jag nu ta?

Mina bekymmer, ack ack ack. ;)


Jag är för sorglig. Godnatt.


s u c k . . .




Av Thess - 11 november 2007 00:28

Lever nog ungefär likadant som en småbarns-mamma ändå

Ikväll känns det så, som så många andra helger. ;P


Det hade inte behövt bli såhär dock denna kvällen, men ptja det blev vad det blev.

Satt här hemma, kolla film och åt onyttigt med syster b.la och var ute och gick med våra bebisar... eller hundarna var det ju, men det är nästan samma sak.

Man måste plocka skit från båda, lära både barnen och hundarna att sitta, lyda osv. Ja, ni fattar.


MEN LIKA GLAD ÄR JAG ÄNDÅ, MEN GLADAST ÄR NOG... röven, räven?! Just det, räven var det ja! ;)



Av Thess - 10 november 2007 22:05

Syrran och hennes sambo kom hit så vi sitter och gottar oss med godis och film.

Jag och Sofie var ute och gick med vovvarna innan, det blev lite bus också. Tihi.

Chokladpudding-kriget kom därefter, eller ja... det var väl mest grädde på skedarna, men ändå ;)


Nu börjar filmen igen! Seee yaaa.






känns det.

Av Thess - 10 november 2007 18:00

Hoho. Jag är äckligt mätt. Har precis käkat kebabtallrik, men klara minsann inte ens halva, klen som man är. ^^

Skulle ju egentligen på party ikväll, men det blev väl inte riktigt så, suck...

Alla ska ju uuuuuuuuuut, men inte jag. Buhu. Aja, jag har min kebab, sådeså! ;)


Nu vill Dino leka och Thess ställer upp!

Ska försöka filma busen sen, mihihi. :D  Ba-baj!

Av Thess - 10 november 2007 15:33

Städerskan Thess är i full fart med dammsugarn och allt vad det innebär. Radion är mitt sällskap, jag är fortfarande lika kär i Timbaland's Apologize.


-

You tell me that you need me,

then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you’re sorry,

didn’t think I’d turn around and say...
That it’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late

-

Mm, just precis!



Av Thess - 10 november 2007 12:11


Lite nytt till jul/nyår kanske? Asos har det och här är några av mina favvisar! ;)

Av Thess - 10 november 2007 11:02

Hej, hej, hej, hej, hemskt mycket hej!


Känner mig rätt utvilad idag. och jag hoppas verkligen på att humöret blir bättre idag än igår, ha.

Det var minsann inge höjdare! ;P


Tänkte snart gå och käka lite frukost, dra mig in i duschen och sånt.

Har ingen direkt koll på vad som händer idag, men det lär väl märkas. Hoppas iallafall på något roligare än att sitta och tycka synd om sig själv framför idol, som dessutom var det kassaste jag sett på länge!

Heeeerregud. Detta året måste vara det sämsta. Ingen är sådär JÄTTEWOW enligt mig.

Visst, jag gillar Marie. Men det är inte bara hennes röst som gör det. Hela hon är duktig. Vågar ta risker, kan ta kritiken på ett bra sett osv.

Killarna är jag osäker på. Daniel är väll rätt ok? Eller Mattias kanske? men njae... jag vene.

Fast sen är de ju rätt svårt att avgöra när man bara sett programet några få gånger.

Däremot kan jag säga att AMANDA får mig att verkligen må illa. Jag lovar, hon har absolut ingenting som jag gillar, inte ens lite. Men hon är nog en sån typ som man antingen älskar eller så hatar man henne. Jag hatar, men det var väl ingen nyhet. 

Fråga mamma och hennes kompis hur de märker på mig att Amanda visar sig. HAHA! ;)


Ehm. Ja. Det var idol det.

Eller förrästen. på tal om Amanda... Kan någon förklara för mig varför man ska gilla henne, eftersom jag har råkat missa något? ;)

Äh. Jag och Challe lär väl fortfarande stå kvar utan den där jävla skofattiga sönderblonderade målbrottsrösten, hähäää! ;P



Av Thess - 9 november 2007 23:40

Jag vill bara att denna dagen ska ta slut, kunna vakna upp imorgon och må som en prinsessa!


Ångest, besviken, oro, förvirrad, arg, ledsen, rädd, osäker...

Det är ungefär de känslorna jag bär på idag. Nice, huh?

Egentligen vet jag inte riktigt varför jag känner som jag gör.

Kanske en liten aning över vissa känslor, men fan.

Det är ingenting jag kan rå för och jag borde ju vara nöjd över att jag försökte iallafall.


I'm scared...


Låt mig skrika lite.

Att avreagera sig må vara det skönaste som finns när man känner såhär, right?


Jag önskar att jag var starkare och våga berätta för folk vad jag vill, tycker, tänker och känner.

Visst har jag blivit bättre på det, men absolut inte tillräckligt!

Jag går fortfarande runt med en klump i magen och tror att den ska försvinna ju längre tiden går. Saken är den att det växer ju bara mer och mer, ju mer man håller inne, desto värre blir det såklart!


Jag är också rädd för vad som kan gå fel.

Om jag gör så, vad händer då? Om jag säger så, blir han/hon arg då? osv...


Blablabla, tråkig jag blev nu då. Sorry. :)

Här kommer lite blandade bilder, ett tag sen sist...


Gårdagens outfit. Riktigt längesen jag la in någon, men orken har väl inte funnits där riktigt. ;P


Marin cardigan - H&M, pris minns jag inte riktigt men gissar på mellan 98 - 198:-

En svart, jätte-oversize klänning/tunika(?) - LA REDOUTE, 299:- tror jag

Svarta leggings - H&M, 99:-


Ja, jag tycker om h&m. ^^






HEY VAD GLAD JAG SER UT ATT VARA!! ;)


också avslutar vi med ett bevis på att jag faktiskt pluggar. ;D


Ovido - Quiz & Flashcards