;)

Alla inlägg under november 2007

Av Thess - 12 november 2007 23:57

Jag lovade ju att komma med lite smakprov på olika babydoll-set och här kommer dom! :D



Nåå... vilket/vilka set gillar ni bäst? ;) 1, 2, 3 eller 4?

Jag är nog mest kär i 1an och 2an men gillade helt klart alla! Så söta och samtdigt grymt sexiga, mums. ;)

Jag är en sån person (och säkert de flesta andra också) som måste ha fint under för att känna mig fin för övrigt.

Klarar helt enkelt inte av såkallad vit bh/trosa som ligger mer åt det grå hållet eller urtvättad svart, som övergår i en grå ful nyans, nä fy - nytt och fräscht ska det vara annars går jag naken, haha! ^^


Också var jag ju hos pappa innan. Det bjöds på tårta, mysprat med systrarna och roliga lekar med kisebebisarna, storasysterns vovve var också med på ett hörn. ;)

Sa man "pussa bebisen" så for han genast dit och slicka på Zothis. Man smälter. :)


Och som de flesta redan vet vid det här laget så blir ju Thess vuxen nästa onsdag, därför är det pappas-släkt-partaj nu på söndag och överallt får man höra "vad önskar du dig?! vad önskar du dig?!" hm... mjo, mja. eh, vad önskar jag mig? Bra fråga. Fred på jorden, går det bra? :D


-


- När man är som mest redo att ge upp. -

Av Thess - 12 november 2007 18:44

Väntar bara på att mamms ska komma hem så jag kan komma iväg till pappa, långt ner på österlen och mycket närmre en tårtbit. ^^


Dök in på en sida innan www.eliteladies.se och hitta skitsöta underkläder! :D

Ni ska få se lite smakprov när jag är tillbaks! Mihi.


Hajhaj.

Av Thess - 12 november 2007 15:00

John Blund har inte lämnat mig än, dumma!

Efter Malmö-vistelsen slog jag mig ner i soffan med en massa varma plädar och njöt.

Såg först Nya tider. Ojojoj, otrohet - ILLA PILLA! Därefter var det Doktorn kan komma. Buhu, så söt bebis och mamman hade så svårt att acceptera den efter hennes fars död. Jag tål inte sånt, kan inte låta bli att fälla en och annan tår. Men det blev bra igen efter hennes farväl. mihihi. :D

Men det är ju precis sånt som kan hända på riktigt också, och det är väl därför man tar åt sig på ett helt annat vis.

Det är faktiskt vanligare än man tror - Att man har svårt för att acceptera ett nytt liv, när någon nära precis har lämnat.

Läskigt, men så är det! 


De flesta fattar säkert inte vad jag dillar om, men äh. Ni överlever!


Ikväll ska jag hem till pappa. Fars dag var ju igår men pappa jobbar den mesta tiden av sitt liv så man får passa på att knycka honom när han är ledig, vilket han var idag då.

Undra egentligen hur många parfymer, slipsar och teckningar han har fått under dessa år? Och hur fan kan han bli lika glad år efter år, jag menar... en slipsjävel eller parfymflaska...?

Du måste låtsas att du blir glad pappa? Tur för dig!! <3<3


Av Thess - 12 november 2007 09:20

Jag behöver en fet mugg kaffe och mitt morgonhumör har inte rättat till sig än - argbiggan no1 här! ;P


Läste precis i Rebeccas blogg. Kan det vara så galet? Har de där borta inte fått någon snö än? ha, vilka sega jävlar. Äh, de är inte lätt att vara utanför. ;)


Snart bär det av till Malmö. 


Still tired...

Av Thess - 11 november 2007 21:51

Mja, dagen har väl varit sådär nästan lagom av allt. Lagom glad, lagom söndagsfeeling, ja ni vet vad jag menar.


Satte mig framför tvn och pusta ut efter dansen. Jag älskar parlamentet. Dessa människor kan få mig att skratta utan problem och då spelar det ingen roll vilket humör jag är på, det bara kommer.

Vidare ner i badkaret med ljus och grejer, kände mig nöjd och hur avkopplande är det inte?!


Däremellan alla nöjdheter så har där väl kommit ett och annat stänk med humörsänkande skit, men jag har gett fan i att halka med och det känns förjävla bra. Dock kan man känna sig lite ego, men vafan. Ibland får man väl vara det?

Fan va rå jag låter nu, men så farligt är det inte!


Nä, nu ska jag lyssna på taiwanesiska saxar. Godnatt!

Av Thess - 11 november 2007 19:22

Wehey, är hemma från dansen och har dessutom hunnit feta i mig nån slags kycklingröra, så jag är mätt och belåten.

Hur gick dansen då? Höhö, lika segt i början när man kommer dit med det löser upp sig hyffsat fort och tur är väl det. ;)

Nu är hela dansen genomförd iallafall så man ska bara klara avatt minnas hur man gör också. Det svåraste då, om ni frågar mig. ;P

Får träna sjukt mycket hemma eftersom vi inte har så lång tid på oss till uppvisningen!

Som ni ser på rubriken så är det 9 to 5 vi ska dansa och se helt crazy ut till, frääääsigt värre! ;)

Man kan inte låta bli att få små skrattattacker när man ser vissa moves. Gauuulet, ungdomar, gauuulet!

Bla. skaka-huvudet-och-höften-samtidigt-och-se-extremt-CRAZY-ut, eller ja... det gör vi nog utan att behöva likna galenskaper. ;D

Eller när vi ska ställa oss i nån slags bedbent-yoga-possition och snabbt som fan komma upp igen utan en min. ja, det blir nog kul och så hur vi lyckas. ;P


Äh. jag vet inte vad jag snackar om.

Får fortsätta på dansen nu, HEJA THESS!!



Workin' nine to five, what a way to make a living
Barely gettin' by it's all takin' and no givin'
They just use your mind and they never give you credit
It's enough to drive you crazy if you let it (
DÄR ska vi vara galnast!)
Nine to five, for service and devotion
You would think that I would deserve a fair promotion
Want to move ahead but the boss won't seem to let me
I swear sometimes that man is out to get me.

Av Thess - 11 november 2007 14:08

jävla fimpad...



Byebye. Tjillevippen. Hejdå och Adjö!

Av Thess - 11 november 2007 12:34

Suuunday idag då. Har dans sen vid 17.00, nice! Har faktiskt inte tränat här hemma så mycket, vilket är jävligt osmart, men vafan. ^^


Oh lord, vad sent jag somna igår. Klockan hade säkert hunnit slå både 03.00 och 03.30 Men sen var det minsann prinsess-sömn, och hade jag inte fått sms så hade jag nog nannat fortfarande!


Det blir kaffe och något ätbart nu, tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards