;)

Alla inlägg under november 2007

Av Thess - 28 november 2007 07:52

Är det onsdag idag? Det är vad jag tror iallafall.

Hoppas dagen går fort, det blir ju mycket att göra idag så det lär väl gå undan.


Har inte kollat i spegeln än denna morgon.

Nu har jag. ^^

Håret är nästan bra ju!

Vad larvig jag är...


Min nya mus är jättesöt! Skitliten och kan dessutom ha den till min laptop också. ihi. Och att den är vinröd/silvrig är bara ett plus! Perfekt eftersom bordet är vinrött och datorerna silvriga. Inte illa pinkat!


Nu ska jag röra på fläschket. Bibi!

Av Thess - 28 november 2007 00:35

Jaha, ja. Det var färgning och förlänging av hår idag. Kan ju säga att det var väl inte riktigt just den färgen jag tänkt mig, men än sålänge är jag hyffsat nöjd. Skiter jag i att kolla mig i spegeln 392000 gånger imorgon så kanske jag är nöjd även då. Vem vet? ;)

Som sagt, jä-ligt mörkt, inte riktigt "den" färgen och 900:- fattigare, men äh. Det duger, just nu.


Work imon igen. Shit pommes! Trodde att det var måndag idag, men det visade sig att jag hade fel. Bättre att man är lite efter, då blir man inte lika besviken som man hade blivit om man var för snabb!


Vågar man redan fråga om något är planerat inför helgen?

Själv ska Thess på tAKIDA-konsert på fredag. DE NI! ;) Jobba 2h på lördag och sen blir det passa lillsyrran resten av ledigheten.


21 dagar kvar, Challe!! v

Av Thess - 27 november 2007 16:25

Då var det jobb idag med. Bättre dag idag än igår, nice!

Jag och "Reagge" julpynta b.la. Duktiga flicks! ;)


På väg hem så dök Minette och Krille upp. De ville ha med mig till ystad för att karl'n skulle köpa ny mobil, men jag kände mig lökig och dissa det.

Tror dem dyker upp snart igen och då blir det annan frill på Thess.

Ja, jag börjar bli lite nervös. Vet inte ens om jag kommer våga.

Tänk om jag ångrar mig? Tänk om!


Vad gör jag nu då?

Sitter och leker med häftmassa. och väntar på att en bil ska rullar in på uppfarten med 2 tokar, har nyss käkat och installerat min nya mus, till datorn då. ;)


Borde fixa till mig lite nu. Tjipp!

Av Thess - 27 november 2007 08:31

Hoppas detta blir en bra dag! Än sålänge känns det bra iaf...


Har nyss satt på mig kläder och petat in linserna.

Varma kläder är det som gäller idag! Dunderkallt ute och nya varor idag vilket betyder att man kommer spendera rätt mycket tid på lagerna. CÄPÄ-KALLT DÄR!

2 par tjocka strumpbyxor, jeans, polotröja + ica-skjortan och väst. ^^


Anna @ msn nu. iih, saknar henne nu när skolan är 0 och praktiken är100!

mihih.



Kila till jobb nu.

Bajjbajj.

Av Thess - 27 november 2007 08:02

Wöps! Jag råka visst snooza där! inte bra, inte bra.

Aja, jag vakna till rätt fort efter, tur det.


 

Dagens personliga horoskop låter såhär.


Tur
Det ser ut som din turfärg för dagen är röd och om du spelar är det den färgen som du skall satsa på.

Hälsa
Glöm inte att du behöver varva ner ibland. Tecken på stress kommer ofta smygande.

Ekonomi
Du tycks nu ha framgång i en aktuell affärsuppgörelse, men du oroar dig ändå mycket för din ekonomi.

Arbete
Du kan idag få idéer om förbättringar av arbetsplatsen. Arbetskamraterna kommer att uppskatta dina förslag.

Kärlek
En händelse som inträffar idag kan medföra att du blir lite kär på nytt. Du måste dock anstränga dig för att hålla lågan vid liv.

Relationer
Några av vännerna kan i dag gå dig på nerverna. Visa tålamod så slipper du ångra dig efteråt.


Ja, det får väl duga.

Frågan är bara vem som kommer gå mig på neverna, mohahaha.

Passa er! ;)



Av Thess - 27 november 2007 00:13

Wehey!

Nu är det dating på g. Hoppas det går vägen. ;)

Mig kan du bara inte motstå. hmpf.


Imon är det tydligen dags för mig att bestämma hur i helsike jag ska göra med my hair. Läskigt.

Jag avskyr det, på riktigt. Speciellt när jag inte vet hur jag vill ha det.

Det spelar ingen roll hur mycket jag fastnar för något, ändå lipar jag sönder mig efteråt... men bara ett tag. Tur det!

Ska iofs inte klippa det denna gången. Tvärtom. Förlänging var det här, ohyes!

Men vågar jag mig på mörk färg? wahh.

Vi får väl se hur tuff man är när det väl kommer till kritan. Jodå!


HAHA. Hittade en sida innan där man kunde göra lite makeover.

Ja, varför inte. mohahaha.

Och nej, jag är inte så seriös. ;)


Däremot hitta jag ett par busiga frisyrer.

LOOK!


 


Okej, trean var väl inte så jävla busig, men äh.

Shakira har alltid varit och kommer alltid vara the shit! I love.


JAHAU, vi får väl seeeeee.


Nu är det John Blund och min stund, i en heeeeeelt ny säng från ikea.

Förrästen!

Har det någonsin hänt er att ni fått alla saker som tillhör någon möbel från ikea? Njae, hade inte turen idag iheller, tur att mamma hade ork att köra en sväng till.

Nu slipper man sitta på en pall och sova... (oseriös igen, suck, när ska jag lära mig?!)


Snark!

Av Thess - 26 november 2007 19:59

Det märks ganska tydligt att jag har no life idag, va?

Bra...


Sitter och väntar (hyffsat otåligt) på Josse nu. Hon får minsann komma hit istället. Jag är lite klen för att vistas ute i detta snöväder och hon är ju en viking!

vad sägs om en fet, varm kopp kaffe nu? meep.


Hejdå.


Av Thess - 26 november 2007 17:33

Det blir ingen tärning för mig idag, tyvärr.

Jag vet att det oftast är bättre att göra något så man slipper tänka på det som gör så ont, men idag funkar det inte.

Jag gick till jobbet imorse, även om det kändes tungt, gjorde så gott jag kunde. Men nu kommer smällen och träningen får faktiskt vänta för mig.


Ringde Josse innan, det brast, självklart.

Hon tyckte att jag gjorde helt rätt i att stanna hemma och bara vara.

"Thess, ring mig om du vill ha stöd, jag ställer upp."

DET kändes så himla skönt att få höra, min ängel!

Vilken tur att vi är grannar sötis!


Funderar på att springa över till henne nu, är så fruktansvärt tomt och ensamt här hemma.

Bara jag och dammråttorna. Blö.

Inga tassar som trippar på parketgolvet heller.

HERREGUD, att man kan sakna någon sådan "liten" sak bara...



Ovido - Quiz & Flashcards