;)

Alla inlägg under oktober 2007

Av Thess - 30 oktober 2007 10:25

HAHA, det var denna låten jag dilla om igår! Lägger mest in den för att Challe ska få lite svenskt garv där borta i löndönn! ;-)



Av Thess - 30 oktober 2007 10:21

Lite fräsig musik skadar väl aldrig såhär på morgonkvisten, jag blir iallafall piggare utav det, hoppas ni också rockar med, hehu! :D


I Feel Love - The Kelly Family


Av Thess - 30 oktober 2007 10:08

Godmorgon! 

Såhär länge kunde jag sova idag då.

Helt sjukt, att så fort man är ledig så kan man icke sova längre än såhär ungefär. Jag stör mig så gud in i hel....


Ska nog åka in till stan idag och handla lite.

orkar inte bara sitta hemma och glo och jag är faktiskt(!) i behov av lite baströjor osv... vi säger så iallafall, så jag slipper få dåligt samvete, höhö.


Har äckligt ont i magen. Blö.


Av Thess - 29 oktober 2007 18:49

Ibland känns det jobbigare att inte kunna lita på någon än att gång på gång bli sviken...


...låter rätt illa va?

         im sorry.

Av Thess - 29 oktober 2007 15:32

Jahaja. Som ni ser så är designen ändrad, mohaha.

Tyckte det lät lite fräckt, "Countrybunny", och det är väl rättså mycket mig. Ja, coutry då alltså, HAHA! ;)


Det märks väl inte att jag har tråkigt?

KOM OCH HITTA PÅ NÅGOT MED MIG VETTJA, WIHOOO!


Nä men designen var det ja. Rätt fräsig va? Ville egentligen inte ha den så "puttinutt" haha, eller vad man ska säga, men det fick bli så ändå. Tills vidare iallafall...

Av Thess - 29 oktober 2007 14:34

Mm, frukt är nyttigt och clementiner är ju gottit!

Thess är alergisk mot citrusfrukter men det ger hon jävelen i idag! 

Clementiner både luktar och smakar jul (hur f*n smakar jul egentligen? :O), apelsiner också såklart. Fast näe, clementiner är favoriten. Mycket sötare. Småttingarna!


Jaha. Vad gör jag idag då? Mer än mördar clementiner förståss...

Hums, Dricker kaffe, miiickiiit kaffe! :D

Pinsamt nog sitter jag fortfarande i myskläder, trååååkmåns på mig!

Är sugen på lite shopping faktiskt. Får se hur det blir med den saken. 

Helst av allt vill man inte röra sig ett skit under denna jävliga tjej-veckan. ^^  

Sur blir man rätt lätt med. STAAAAAAACKARS MIIIIIIIG DÅÅÅÅÅ! Lalalalaaa.



Cp Låten - Thomas Järvheden, hööööhö.

sååå rätt så. ^^


"har ingen spännande sjukdom som anorexi, är varken transa eller bi, hur trist kan det bli? lalala...

jag är ens inte cp, cp cpcpcpcpc. ENS INTE CEPEEEEE.

att sticka ut är inte min grej, synd för meeeej"


Ungefär nått sånt sjunger han. Dock inte i den ordningen antar jag, men äh. Vadådå. Jag har kul, hejdå!




Av Thess - 29 oktober 2007 11:27

Lite minnen har man väl ändå med Carola-låtarna, huh? ;)

Här får du en liten mini-present såhär på distans, haha!


Var goooooooooood.

Av Thess - 29 oktober 2007 10:24

Tycker det låter så äckligt att säga mens, så det fick bli flickvärk.

För så är det ju. Alla flickor får det o ont som faaaan gör det.

Självklart skulle Thess vakna med sånt skit idag, första dagen på lovet och allt, JIPPIII!


Tog mig precis en alvedon brus, lätt det vidrigaste som finns. Men jag blir desperat efter värktabletter den veckan, moha, så får dra iväg och köpa panodil samt ipren sen. Niiiiice!


Min kise har blivit könsmogen eller vad fan det heter. Snacka jobbigt. Hon bara galer hela tiden och ålar runt och bläää. Hon ska minsann itne få se någon snopp för mamma Thess inte, höhö. ;D

Mamma tycker synd om henne, jag blir mest irriterad på´nätterna.


Jaja. nog babblat nu, jag ska sörpla i mig lite kaffe nu.

Godmorgon förrästen!


Och än en gång, grattis Challe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards