;)

Alla inlägg under oktober 2007

Av Thess - 28 oktober 2007 15:43

Hej o hå!



Har precis varit lite bebis-vakt till en Melli. Hon är verkligen jättesöt!

Satt först och drack lite kaffe och mös, sedan bar det av in till soffan, hon låg på mig och flina till lite grann när jag skratta åt "fredag hela veckan", myspysigt värre! :D 

Nu har hon åkt hem och jag ska snart iväg på musikal-träning.


Tycker nästan att det känns som fredag eller lördag idag. Beror väl på att jag har lov denna veckan som kommer. Härligt! Jag är ju så frälst i fredagar. ;)


Duschen nu! Byebye...

Av Thess - 28 oktober 2007 11:55

Som ni vet så var jag ju iväg i fredags och skulle försöka hitta jacka, skor och sånt vinter-krafs, men lyckades bara komma hem med en kofta av något slag, linne och sånt s.k "onödigt". (ingen shopping är onödig, men med tanke på vad jag skulle handla då alltså)

Paniken bröjade stegra några grader och jag fick till slut trycka hem en jacka från H&M, nöden har ingen lag som man säger.

Och det blev visst denna när jag kollade efter innan...




En näst intill helt vanlig svart jacka, lite band i midjan och sådär. Kosta runt 600 om jag inte minns fel. Jag är nöjd. Än sålänge iallafall.


Bilden här nere ser man detaljerna lite bättre. Gillade kragen och armarna. Bältet i midjan är bara ett plus. Sned knapp-knäppning, tjuuuuusigt värre!


Som sagt. Jag är nöjd, men inte mer.

Av Thess - 28 oktober 2007 01:03

Har bara kollat på en massa filmer ikväll, min trötthet är inte nådig. Imorgon blir det musikalträning och väldigt, väldigt slappt!


Godnatt!

Av Thess - 27 oktober 2007 19:08

Huuuuujedamej vad trött jag är idag! Det var skönt att komma hem. Förvisso har jag baravarit borta drygt två dagar, men ändå.

Ska inte göra ett skit i kväll, MUUUUUUUMMS! Hoppas på något skoj i tv-rutan, om jag inte hinner somna innan jag hittat vägen dit. :)


Förresten, jag har klippt mig. ahh mitt hår, buhuu!!

Men det behövdes verkligen, faktiskt. Fick även en snelugg, mohaha. Är fortfarande velig om jag gillar det eller inte. Fast så är jag alltid. Liiiiika lipig efter varje klippning. Aja. jag kan gömma luggjäveln om jag vill. ;)

HÅLL UT THESS!

Av Thess - 26 oktober 2007 18:28

Just det! En Gwen Stefani-parfyn följde också med mig hem idag! Tycker faktiskt att den luktar sjukt gott, men bara efter ett tag, så köper ni det - dra på en stund innan ni ska iväg eller så. ;)

Av Thess - 26 oktober 2007 18:17

Nu är jag hemma från shopping-rundan. Det blev faktiskt inte så mycket som jag trodde, endast en halv-lång kofta, svart & själklart stickad, ett linne , svart med paljetter(heter de så?) och ett diadem, haha! ;P

Äsch, jag är helnöjd. :)

Nu ska jag bara klicka hem en ny jacka, halsduk o mössa samt vantar från h&m sen är man redo för vintern. ;)


Nu blir det ut och käka, har 40 min på mig att fixa mig, gosh!

Byebye...

Av Thess - 26 oktober 2007 07:46

Nu bär det snart av mot skolan, ska hämta upp Anna där sen drar vi vidare mot Nova Lund, mihihi. Kul det kommer bli!

Ska shoppa tills jag somnar, loovar. Hoppas där är mycket fint bara. ^^


Måste springa iväg till bussen nu. :D herrååå.

Av Thess - 25 oktober 2007 22:53

MÅSTE BARA BERÄTTA EN JÄVLIGT TUFF SAK!! mohahaha.


Idag berätta min lärare att hon hade haft Thåström's ex som elev för ett antal år sedan, hur fruktansvärt tufft är inte det?! MIN LÄRARE, HALLÅÅÅÅ...

Resten av lektionen gick åt Thåström's liv kan jag tala om. Mihihi ^^


NU blir det godnatt! :P

Ovido - Quiz & Flashcards