;)

Alla inlägg under oktober 2007

Av Thess - 19 oktober 2007 23:45


De 2 jackorna på bilden är något jag har letat efter länge. Vill haaaaa!

Av Thess - 19 oktober 2007 23:44

2 hjärtan till dig Challe, mohaha. JAG KOMMER LYCKAS. JAG KLAAARAR DET!!

Av Thess - 19 oktober 2007 23:43

SÅN HAR JAG OCH DEN ÄR FRÄÄÄÄÄÄÄSIG!! :D

Av Thess - 19 oktober 2007 23:43

Tycker fortfarande att de tröjorna är söta! :D ihi

Av Thess - 19 oktober 2007 23:41

Vart håller alla hus ikväll? Inte en ända rolig som har visat sig än... SVIKARE!! :) mihihi.


Jag har haft världens chocktillstånd idag, eller ja... nu senare på kvällen. IIIINGEN höjdare.

dessutom sitter jag och dricker kaffe. när fan hade jag tänkt kunna somna?!

Av Thess - 19 oktober 2007 23:40

Jag kom precis på att jag fortfarande inte lyckats skriv 20 inlägg, wahh!! klockan är 20 i 12 dessutom. fanfanfan.

aja det får bli korta trista inlägg, haha!

Av Thess - 19 oktober 2007 20:40

Nu är man ren o fräsch igen, hääärligt! :D

Tyvärr så händer inget denna fredagkväll, så jag får väl sitta kvar framför trista idol och glo.

Är så äckligt trött på det programet! Fattar inte hur folk tänker över huvudtaget. Amanda?! ahh... de måste vara ett skämt.

Ingen kan väl på fullaste allvar säga att dem gillar henne?! Okej, jag förstår om ni röster... lite synd är de ju om henne.

Råkar visst inte förstå att det var idol hon sökte till, utan trodde väl att det var ett kan-du-vara-tråkigare-än-dansbands-musiker-så-vinner-du-program! Eller nä, vänta, tillbaka-till-20talets-musik-program kanske?!


aja... whatever. man kan bluda och hålla för öronen medans hon uppträder. ;)

slutlipat på mig! :)

Av Thess - 19 oktober 2007 18:39

Märks det att jag inte har något liv? haha.

Fyller på massa tråkigt skit i blogger för jämnan, fast som sagt, det är ett avtal med Challe jag har. Måste klara av att göra 20 inlägg denna dagen. Måste måste. ;P


Tänkte gå in i duschen nu. Förhoppningsvis orka göra mig lite fredagsfin trots att inget är helt planerat.

Vem vet, där dyker kanske upp något intressant senare? Hoppas kan man ju alltid.


Challe, vad gör du ikväll? HÖÖÖÖÖÖÖHÖHÖ.


Ovido - Quiz & Flashcards